vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

dinsdag, april 18, 2006

verkeerd been

Het gezegde ‘met het verkeerde been uit bed gestapt’ was een beetje van toepassing op mij deze ochtend. Na een niet al te goede nacht slaap achter de rug en vroeg op de ochtend akelig gedroomd te hebben, stond ik deze ochtend met een slecht gevoel op. De zin om er eens tegenaan te gaan vandaag was ver zoek. Maar ik heb alle moed bij elkaar geraapt en ben toch gaan lopen. En het staat vast, de eerste 10 van de 20 km van Brussel ga ik kunnen lopen aan een stuk. Van de laatste 10 km weet ik nog niet hoe ik die ga uitlopen, maar gelukkig heb ik nog zes weken om te trainen.

Ik hoop maar dat het dit jaar minder warm gaat zijn op de 20 km dan vorig jaar. Toen was het echt te warm om te lopen, mochten jullie dit nog herinneren. Ik had enkel een shortje en een topje aan, en zelfs dat kon ik op het einde nog amper verdragen. Dus leve het lenteweer. Mij hoor je niet klagen over dit lenteweer. Ideaal om te gaan lopen.

html hit counter