vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zondag, april 02, 2006

recupererend lopen

Een ontspannen tochtje staat er op het programma: 2x15 minuten lopen - een ontspannen tochtje heet dat tegenwoordig, twee maand geleden durfde ik daar niet eens aan beginnen . En vriend K gaat mee lopen, aangezien ik lang genoeg gewacht heb (de Ronde van Vlaanderen is gedaan, en onze Kempische kameraad heeft weeral gewonnen - het wordt saai om naar te kijken).
Wat ik voor de volgende keer moet onthouden is het feit dat met K lopen nooit ontspannend is. Hij verlengt steeds de loopduur en verandert het parcours. In plaats van bergaf in de terugweg te lopen, moest ik de steile ring op en met wind tegen. Maar we zijn er zonder veel moeite geraakt. Er lijkt ondertussen zoiets te zijn als een basisconditie waar ik op kan terugvallen.

1 Comments:

At 5:13 p.m., Anonymous Anoniem said...

goed bezig,b.
ik probeer je loopverslagen te volgen, al is het niet alle dagen,maar toch zeker elke week.wil je tuussendoor ook eens iets uitleggen over dat sponsoren,want ik wil dat natuurlijk ook wel doen. of is het nog te vroeg?
nog veel loopplezier!
mamaK

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter