vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zaterdag, april 01, 2006

een uur

Vandaag wordt het echt serieus: voor de eerste keer in mijn leven zal ik een uur aan een stuk lopen. Al een hele week spookt deze gedachte in mijn hoofd rond. Hoe ga ik dit kunnen waarmaken?


Ik kan met enige trots zeggen dat het me gelukt is, eigenlijk zelfs zonder al te veel moeite. Ik heb ongeveer 9,5 km afgelegd in een uur met een hartslag rond de 164 bpm. Veel meer uitleg hoeft er niet meer bij, he - af een beetje 'zelfstoef' mag.
Toch nog een klein bedankje aan moeke, die samen met mij een uur is gaan lopen, en J. voor het coachen.

3 Comments:

At 7:06 p.m., Blogger Johan said...

Proficiat. Doe zo voort. Ik vind dat zelfs vrij snel gelopen.

 
At 7:46 p.m., Anonymous Anoniem said...

Geen bedankje nodig, niks zo heerlijk als met je zonnebloempje lopen in de bossen.
Moeke

 
At 8:30 p.m., Blogger koen fillet said...

Goed zo. Het blijkt te kloppen: langzaam opbouwen en dan lukt alles. Ik merk het zelf ook.

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter