vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

donderdag, april 13, 2006

3 maal 3 is 9

Met de gruwelijke ervaring (soms moet je een beetje overdrijven) van vorige week nog in het achterhoofd, begin ik na een paar uur uitstel aan de weerstandstraining die vandaag op het programma staat. Terug 3x3 minuten lopen. En eerlijk gezegd viel het al ietsje beter mee dan vorige keer. Het grootste probleem deze keer was dat ik geen geschikte ademhalingstechniek vond. Hoe ik ook probeerde te ademen, ik had steeds het gevoel dat ik te weinig zuurstof binnenkreeg. Gelukkig dat ik na 3 minuten even op adem mocht komen, al was ‘op hijg komen’ een juistere uitdrukking. Tijdens de korte rustperiodes, heb ik in onze tuin - de weerstandstrainingen loop ik in onze tuin - kunnen genieten van de lente. De foto’s spreken voor zich.

html hit counter