vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zondag, april 16, 2006

grieperig

Op Pasen staat er in mijn schema 45 minuten voorgeschreven. Eigenlijk kijk er 's morgens al een beetje naar uit om die 45 minuten te gaan lopen. K heeft beloofd om met me mee te gaan, vandaar misschien. Het is zacht weer buiten, ideaal om te lopen vind ik zelf.

Uiteindelijk ben ik niet gaan lopen, spijtig genoeg. Een hele winter lang ben ik geen dag ziek geweest, het wordt lente en ik word ziek. Een gevoel van opkomende griep. Koud en warm die zich constant afwisselen, hoofdpijn, keelpijn, een verstopte neus die ademen veel te moeilijk maakt. En veel slapen. Ik heb het gevoel alsof ik een halve dag slaap. Of is dit nog steeds slaap die ik moet inhalen van vorige week?

Dat de ziekte maar snel terug uit mijn lichaam is. Ik ben niet gemaakt om ziek te zijn. Maar wie wel.

1 Comments:

At 1:48 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dit jaar breng ik mijn fiets mee naar de 20km (en misschien wat toeters en bellen). De prestatie van deze bezielde dame mag zeker niet ongemerkt voorbij gaan :-)

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter