vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

donderdag, maart 30, 2006

korte broek

Vandaag stond er eigenlijk een rustige dag op het programma. Gedaan met nachtdienst, dus uitslapen, naar de winkel gaan, een beetje werken voor de vzw, … Maar een kort telefoontje gooide mijn dagindeling overhoop: er zijn te veel zieken op het werk en we zoeken dringend een invaller. Dus kan ik zodadelijk terug gaan werken. Mijn eerste recuperatiedag zal ik dus al werkend doorbrengen.

Omdat ik dinsdag niet was gaan lopen, moest ik vandaag zeker gaan lopen. In zeven haasten heb ik wat gegeten en ben ik vertrokken. Gelukkig verzachten mijn nieuwe schoenen (ze zijn goedgekeurd) en mijn loopkleren - net uit de was, dus fris geurend naar wasproduct - de omstandigheden een beetje. Normaal gezien moest ik 3x15 minuten lopen vandaag, maar ik ben 1x20 en 1x25 minuten gaan lopen, het programma van dinsdag.

Het lopen ging goed, al voelde ik me nog steeds niet al te fris. Mijn lichaam zit nog in een ander leef en slaapritme. Omdat het zacht weer was, had ik besloten mijn short terug uit de kast te halen. Blijkbaar vinden automobilisten dit een bijzonder verschijnsel: ik had nog niet dikwijls zoveel bekijks.

En nu dus gaan werken - ik kan niet zeggen dat het helemaal van harte is.

1 Comments:

At 8:16 p.m., Anonymous Anoniem said...

Goed bezig B! Plezant om de vooruitgang te volgen. Als je een dipje hebt, moet je maar terugdenken aan de eerste loopdag en vergelijken met waar je nu staat.

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter