vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zondag, maart 26, 2006

een half uur lopen?

Vandaag de eerste dag dat ik 30 minuten aan een stuk moet lopen. Aangezien 25 minuten de afgelopen dagen geen probleem leek te zijn, zullen die 5 extra het verschil niet maken.

Na een veel te korte nacht (neen, ik ben niet zwaar door gaan zakken, maar had avonddienst en ochtenddienst na elkaar op het werk en dan nog eens een uur minder geslapen door het zomeruur) heb ik na thuiskomst even een muizenslaapje gedaan op K zijn schoot (en als K op zijn gemak naar de koers kon kijken, wilde hij daarna wel met me mee fietsen en naar de winkel gaan). Om goed terug wakker te worden, is gaan lopen de ideale oplossing.

Het lopen op zich ging goed, al dacht ik na de eerste 15 minuten dat ik er al 30 had gelopen. Had even een dipje, maar dit was snel voorbij. Omdat ik 30 minuten maar weinig vond, heb ik er zelf nog maar een dikke tien aan vastgemaakt. (De tijd die ik nodig heb om van het sportkot terug naar mijn thuis te lopen). Lopen kan je achteraf toch een zalig gevoel geven.

html hit counter