vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

maandag, juni 26, 2006

doelloos sporten

Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik nog eens iets op mijn blog geschreven heb. Zelfs mijn mama vroeg al of ik nog aan sport deed. Dus hoog tijd om alle mensen gerust te stellen, maar vooral mezelf.
Ik ben nog aan het lopen en zwemmen, maar wel in een minder strak schema dan voor de 20 km.

Ik ben nog een paar keer gaan zwemmen en een keer een uurtje gaan lopen. En het gaat allemaal zonder veel moeite. Toch blijft er de angst, dat als ik niet voldoende blijf lopen en zwemmen, ik terug van nul moet beginnen en daar heb ik absoluut geen zin in.

En misschien is het wel waar, zoals sommigen me reeds vertelden: als je geen doel voor ogen hebt, is het moeilijker om vol te houden. Een aantal weken geleden stond er al eens iets te lezen over de triatlon, waar ik absoluut niet voor ga trainen, veel te zwaar. Maar er bestaat ook iets als een triatlon, waar je met drie kan aan meedoen. De ene loopt, de andere zwemt en de derde fietst. En dat is misschien wel iets voor me. Misschien toch terug een nieuw doel voor ogen.

3 Comments:

At 5:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Johan zegt dat er ook zoiets bestaat als een vierde triatlon, waarbij je 1 km zwemt, 45 km fietst en 10 km loopt. Hij denkt zelfs dat er een achtste triatlon bestaat.
Misschien beantwoordt dat meer aan je doelstelling.

 
At 9:52 a.m., Blogger bvn said...

Misschien is dat wel iets voor me. 1 km zwemmen en 10 km lopen, dat gaat niet het probleem zijn. Wil er dan iemand in mijn plaats wel die 45 km fietsen?

 
At 11:44 p.m., Blogger Cremke said...

Of na de 20km je richten op een halve marathon, en daarna een volledige? Ben zelf ook pas gestart en richt mij op halve marathon op 11/11/2006 van Deinze naar Bellem.

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter