vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zondag, mei 21, 2006

gastschrijver

KF aan het woord. Op verzoek van. Niet die bekende KF die je kent van hier. Of hier. Of hier. Gewoon, KF waar B haar dagen mee slijt. En af en toe haar kilometers mee afmaalt. Vanmorgen gingen we er nog eens samen voor, allebei met frisse tegenzin, en ik een beetje ongerust. Al een paar weken niet meer in de zaal gevoetbald om blaren te vermijden (want met blaren kon ik niet meer gaan lopen), woensdag dan toch nog eens buiten gevoetbald op een veldje de naam niet waardig en uiteraard mijn enkel omgeslagen in een put in het gras. ***** denk je dan. Of ***. Of *******.

De ongerustheid had dus met die enkel te maken. Hij heeft het gehouden, of toch ten dele. Ik kan er op lopen, maar niet mijn normale tempo. En mijn benen zijn ook vermoeider dan anders (omdat ik 'compenserend loop'?). Nog een week om die enkel in orde te krijgen. En gelukkig is E van de vzw kinesiste. Ze weet het nog niet, maar misschien mag ze mijn enkel wel intapen voor de 20 km. Ze coördineert deze fundraising-actie, en vanaf nu hoort dat ook bij haar takenpakket.

html hit counter