vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

woensdag, juni 14, 2006

Donderdag ben ik nog eens een keertje gaan lopen, maar door de aankomende hittegolf ben ik niet ver geraakt. De bedoeling was om een uurtje te gaan lopen, maar halverwege kon ik echt niet meer. De rest van de tocht hebben we (K ging de eerste keer sinds de 20 kilometer nog eens mee lopen) al wandelend afgelegd. Het was nog veel te warm om te lopen. En sindsdien ben ik nog niet opnieuw gaan lopen. Het is ontzettend warm, zelfs ’s avonds is het nog warm tot 22 uur. Veel te warm...
Maar ik zit niet stil. Gisteren ben ik nog eens een keertje gaan zwemmen samen met H. Aangezien ik vorige keer niet echt het voldane gevoel had van gesport te hebben, heb ik er een schepje bovenop gedaan. Ik heb een kilometer gezwommen. Niet aan een stuk. Ik ben halverwege even een paar minuutjes aan de kant blijven hangen. Maar ik heb die kilometer zonder al te veel problemen gehaald. Op naar de volgende zwemsessie zou ik zeggen. K is me al een kwarttriatlon aan het aanpraten...

Straks gaan we M&A uitwuiven in Zaventem. Ze vertrekken voor 5 maanden naar Zuid-Afrika om Die Sterreweg, het nieuwe project van vzw dREAMCATCHER verder uit de grond te stampen. Als hun verblijf een even groot succes gaat zijn als hun afscheidsbarbecue, dan kan het daar niet misgaan!

html hit counter