vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zaterdag, mei 27, 2006

17749

Binnen ongeveer 24 uur is het zover. De lang verwachte 20 km van Brussel. En eerlijk gezegd ben ik er de laatste dagen meer mee bezig dan ik had verwacht: ik ben een beetje op mijn eten aan het letten, ik drink extra veel (maar niet te veel [best geen] alcohol), ik ga op tijd slapen, ….
Alles staat vandaag in het teken van morgen.

Deze week ben ik nog maar een keer gaan lopen, woensdag een uurtje. Eigenlijk wilde ik gisteren nog een half uur gaan lopen, maar het weer zat niet mee en ik heb een hele dag op de hond van vrienden gebabysit, wat al heel veel energie van me gevraagd had. En vandaag vind ik het te laat, stel dat ik me blesseer en niet meer mee kan lopen, of dat het vandaag echt niet mee zit om te lopen, dan zakt de moed me misschien al mijn schoenen voor ik begin.

De volgende keer dat ik iets op mijn blog zet, zal het waarschijnlijk het resultaat van die weken training zijn...

Morgen ben ik te herkennen aan het nummer 17749 op mijn rug.

1 Comments:

At 6:59 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wij zijn er ook klaar voor, om te supporteren wel te verstaan en ge zult ons niet onopgemerkt voorbij lopen.

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter