vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zaterdag, maart 11, 2006

pijn


De pijn aan mijn achillespees is nog niet helemaal verdwenen, al is er een opmerkelijk verschil te merken tegenover donderdag. Om de goede raad van vrienden op te volgen, heb ik beslist om dit weekend niet te gaan lopen. Ik moet proberen zoveel mogelijk te rusten (maar hoe kan ik dit als ik dit weekend moet werken en zaterdagavond nog naar onze fuif moet). Zou het misschien aan mijn schoenen liggen dat ik nu pijn krijg of zouden het toch die vervelende hellingen van dinsdag zijn geweest?

1 Comments:

At 5:54 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nog nooit in mijn leven heeft een CD me zo aangegrepen als die van Anthony and the Johnsons!" I am a bird now "is voor mij de beste muziek van de laatste 50 jaar.
En ik ben ook tesamen met jullie beginnen lopen, maar verdorie niet gemakkelijk!

 

Een reactie posten

<< Home

html hit counter