vzw dreamcatcher loopt, u toch ook?

zaterdag, maart 04, 2006

leve bram!

Terug tijd om te gaan lopen. Ik heb even getwijfeld om samen met Evy Gruyaert te gaan lopen (en nog zoveel andere mensen), maar heb toch maar besloten om alleen te gaan lopen. Mijn loopmaatje kon vandaag niet mee. Spijtig. Ik heb me dan maar getroost met mijn muziek.
K, ik heb gedaan wat je me gevraagd hebt: ik heb gelopen op steile stukken om mijn benen eraan te laten wennen. Ze af en toe wat extra laten afzien kan geen kwaad. Ze (mijn benen) hebben er blijkbaar niet echt last van. Tijdens het lopen, kwam ik een vriend tegen in zijn auto. Best leuk om zo totaal onverwacht iemand tegen te komen. Je ziet Bram, ik ben dus echt volop aan het trainen voor de 20 km - wat ik hier schrijf is niet verzonnen. Wie weet kom ik nog als eerste van ons twee over de eindstreep.

html hit counter